..:: LKMT.cz Bórd ::..

Diskuzní plac nejen ostravských spotterů
Právě je 19 dub 2024, 10:09

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 131 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Audit na lkmt a rozsireni poctu linek
PříspěvekNapsal: 16 říj 2012, 19:08 
Offline
V.I.P.

Registrován: 18 lis 2009, 23:53
Příspěvky: 314
Bydliště: Kopřivřiť
Stroj: mirici se mnou nosem vzhuru
Ano už jsem to našel. Byla to Tvoje otázka na lídra ČSSD v Moravskoslezském kraji Miroslava Nováka v online rozhovoru .

http://moravskoslezsky.denik.cz/online- ... 21010.html

_________________
Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audit na lkmt a rozsireni poctu linek
PříspěvekNapsal: 30 říj 2012, 20:06 
Offline
V.I.P.
Uživatelský avatar

Registrován: 31 srp 2009, 21:32
Příspěvky: 499
Bydliště: Ostrava
Ač se to nezdá, jsou to už tři roky, co jistého pana Vavroše nahradil ve vedení letiště jistý pan Schneider. Jedinou změnu, kterou jsem zaznamenal byla změna grafiky webových stránek. Ostatní, zejména provoz na letišti, zůstává ve stále stejných kolejích. Aktuální přílety / odlety zejí po skončení letní charterové sezóny prázdnotou a přibyla jen reklama na linku, která se během týdne stane minulostí...


Přílohy:
letovy-rad700.jpg
letovy-rad700.jpg [ 113 KiB | Zobrazeno 39027 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audit na lkmt a rozsireni poctu linek
PříspěvekNapsal: 30 říj 2012, 22:58 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 19 lis 2008, 09:32
Příspěvky: 3133
Spotting: LOWS - terasa
Stroj: B-737NG
ono spíš problém bude v tom....co s Kamylem tvrdíme už dávno...že ten vlak ujel....ať to řídí kdo to řídí..a měl by ty nejšlechetnější záměry. Dálnice - Katovice - Krakov bych viděl jako odpověď na prázdnou stránku příletů a odletů. Možná sem zbytečně pesimista, ale z LKMT už nikdy žádné velké letiště nebude ani kdyby to Pendolino jezdilo až do haly.

_________________
FLY HIGH
FLY EASY


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audit na lkmt a rozsireni poctu linek
PříspěvekNapsal: 01 lis 2012, 15:08 
Offline
V.I.P.
Uživatelský avatar

Registrován: 29 lis 2008, 10:53
Příspěvky: 435
Bydliště: OSTRAVA !!! Havířov
Spotting: Krakow, Madeira
Stroj: c172
Ale bude. Jen to musí mít v rukou někdo kdo nepočítá s dotacemi. Teď už jsem pro aby se letiště co nejdříve zprivatizovalo. Nejlépe za korunu.

Čím dřív tím lépe.

Tato agónie je neúnosná. Sdružení už funguje téměř dva roky a celé je to k hovnu. Ty k**vy na kraji si tam stejně dělaj co chtějí.

:grc: :grc: :grc: LKMT :piss_monk: :piss_monk: :piss_monk: :piss_monk:

_________________
Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audit na lkmt a rozsireni poctu linek
PříspěvekNapsal: 01 lis 2012, 20:13 
Offline
Amatér
Amatér

Registrován: 09 zář 2011, 22:25
Příspěvky: 65
Spotting: LHR,FUE,TFS, ACE, AUH
Stroj: 738
Vlak ujel, to je zcela jasné, neoddiskutovatelné.Prostě potenciál byl nenávratně zničen.Staronoví bambulové na kraji jsou už mají zase teplé místo na 4 roky jisté a tak v podstatě není kam spěchat.Bude se zase jen okecávat, protože je třeba ještě odklonit část dotací z železničního spojení a pak se uvidí :trt: Ale nevěřím tomu, že to rozumně zprivatizují / kdo o to torzo bude mít zájem???/, to se zase spíše vymyslí nějaký další projekt čehosi úplně zbytečného, jen aby se jistý okruh zase přiživil.Pokud o tom budou rozhodovat politici, tak se nikdy ničeho normálního nedočkáme.Já teda politika u nás, který udělal něco rozumného neviděl at je to modrák, černoprdelník, komouš, socan nebo kdokoli jiný....Je to prostě už hluboko ve velké černé prdeli.Já osobně už Mošnov odepsal dávno a když někam letím tak z KTW, KRK, PRG nebo VIE. A to mám terminál OSR doslova za prdelí :cry: bohužel.......


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audit na lkmt a rozsireni poctu linek
PříspěvekNapsal: 02 lis 2012, 14:27 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 19 lis 2008, 09:32
Příspěvky: 3133
Spotting: LOWS - terasa
Stroj: B-737NG
Podepisuju každá slovo.
to Peeters - ta privatizace, nebo odprodej za 1kč...taky mě to napadlo. jenže v to nevěřím. Za A, z toho důvodu co popsal podle mne zcela racionálně Petr a druhak, pokud by odprodej probíhal klasickým českým způsobem (což bych řek je víc než jisté), což znamená že letiště by nejspíš koupil tchán stýčkova bratra, který by následně stejně zažádal o dotaci na cokoliv, pod pohrůžou že jinak to půjde srat, tak stejně ty prachy zase skončí obklikou u strýčka, jelikož je jedno jestli tam protečou přez kraj, nebo přez zhora popsanou cestu tedy tchána bratra strýce.
Spíš mi vadí...že se nikdo víc nenapře do plánované železnice..od kud ty prachy jsou, kdo to bude stavět ale HLAVNĚ!!!! jaký mám být efekt. Jakože lidi z Ovy sednou na vlak a pojedou na letiště???? Nebo snad někdo sedne na pendolino a přijede z Prahy aby letěl z ostravy??? To je momentálně věc, která by se měla řešit o které by se mělo psát. Z mojeho pohledu je další zlodějna....nehspíš z našich kapes.
A ne nepodstatné mi přijde...i když by to někdo koupil...i s dobrým úmyslem...tak čím budu argumentovat a co nabízet jednotlivým dopravcům aby mi sem šli lítat. To mi furt nějak uniká.
Jedna dvě linky proč ne...ale letiště typu Krakov Katovice...to myslím je sci-fi

_________________
FLY HIGH
FLY EASY


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audit na lkmt a rozsireni poctu linek
PříspěvekNapsal: 02 lis 2012, 15:37 
Offline
V.I.P.
Uživatelský avatar

Registrován: 29 lis 2008, 10:53
Příspěvky: 435
Bydliště: OSTRAVA !!! Havířov
Spotting: Krakow, Madeira
Stroj: c172
Tak to upřesním v bodech:

1) železnice je údajně projekt z dob Lukšy a spol, s tím že se realizuje až za této garnitury.
2) platit za to bude prej EU 97 %, zbytek 3 % kraj potažmo ČR (jedna paní povídala)
3) železnice se buduje hlavně pro cargo, osobní doprava je podružná
4) prej když se dotace nevyužijí teď, (snad do roku 2015), tak již nebude možno dotací nikdy využít.
5) tak prej raději tohle než nic.

Počítá se s tím že by se letiště orientovalo spíše na cargo.

Nizkonákladovky maj o Ostravu zájem ale chtějí za to prachy, které dnes niko nemá, a nebo když má, tak se bojí je dát třeba Ryanu, protože to je nedovolená podpora podnikajícího subjektu EU.

Shrnuto.

Pokud nebude na kraji sedět něko kdo na to bude mít koule tak se to prostě na pár (další 4 minimálně) let nehne z místa.

No nic, do Tokia teď zas letím z Polski.

_________________
Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audit na lkmt a rozsireni poctu linek
PříspěvekNapsal: 02 lis 2012, 17:15 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 19 lis 2008, 09:32
Příspěvky: 3133
Spotting: LOWS - terasa
Stroj: B-737NG
no...celkem shoda...takže hovno od hovna pojde. V cargu se neorientuju už vůbec. A ta otázka je...i kdyby to byl soukromník...představ si že si to TY a kupiš to...dal bys ty prachy RY na rozlítání???
Já to nevím...takže to nemyslím jako rejpanec...spíš zcela solidně...je udělaný takový marketing...a důkladné analýzy....že "I KDYBY" měl kdokoliv zájem sem lítat...by to nebyla jen tvá finanční ztráta????
Já totiž ještě žáden kvalifikovaný a profesionální rozobor neviděl. Všechno jen hypotézy. A jedná se o velké prachy.

_________________
FLY HIGH
FLY EASY


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audit na lkmt a rozsireni poctu linek
PříspěvekNapsal: 02 lis 2012, 17:34 
Offline
V.I.P.
Uživatelský avatar

Registrován: 29 lis 2008, 10:53
Příspěvky: 435
Bydliště: OSTRAVA !!! Havířov
Spotting: Krakow, Madeira
Stroj: c172
No takhle, příklady správného marketingu jsou vidět všude na okolních letištích. Onehdá pán ředitel tvrdil že ikdyž by dali kavárnu na letišti do pronájmu za 1,-Kč, tak případný provozovatel je ve ztrátě, protože pokud tam nemá zákazníky tak doplácí na energii a na zaměstnance.

To je jako z každým podnikáním. Když máš prachy tak jde vše, když nejsi debil. A kraj na to prachy má. (má i Brno, mají i všude v Polsku)

1) V první řadě by bylo třeba přivézt dopravce (ale jen ty co maj super ceny), tím máš potenciální šanci dostat na letiště hromadu zákazníků. Okolní statistiky hovoří jasně v tento prospěch.
2) Hromada zákazníku potřebuje obslužnost, v případě přestupního HUBu může zákazník přespat v Ostrave, využít stodolní, místní dopravu atd. Já teď spal takhle v Bergamu, a nejen spal , ale i využil místní dopravu, stravoval se v restauraci, nakoupil v shoppingparku, a musím říct že super. A to jen že jsem tam přestupoval.
3) Můžou přijít zákazníci kteří využijí okolí nejen na přespání ale třeba i k poznání, rekreaci (Beskydy...atd)
4) Dle kupní síly na letišti lze stanovit tržní nájmy nájemcům komerčních prostor.
atd...

Myslím si že u nás v kraji to jsou v první řadě jiné zájmy, pak až neochota a neschopnost.

Prostě ať mi nikdo nevykládá že to nepůjde když všude to jde. A všichni platí. A u nás se platí na jiné hovadiny a jiným do kapes. Tak proč ne něčemu co využijem nejeden z nás.

_________________
Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audit na lkmt a rozsireni poctu linek
PříspěvekNapsal: 02 lis 2012, 19:20 
Offline
V.I.P.
Uživatelský avatar

Registrován: 31 srp 2009, 21:32
Příspěvky: 499
Bydliště: Ostrava
Robert (peetrs) píše:
Myslím si že u nás v kraji to jsou v první řadě jiné zájmy, pak až neochota a neschopnost.

Prostě ať mi nikdo nevykládá že to nepůjde když všude to jde. A všichni platí. A u nás se platí na jiné hovadiny a jiným do kapes. Tak proč ne něčemu co využijem nejeden z nás.
Cest, jak z těch sraček ven, by bylo asi víc, ale v OSR je hlavní problém v tom, že vedení letiště je vedením politickým. Ředitel dosazený vedením kraje v době vlády ODS a KDU (nebo TOP? - nevyznám se v tom) byl v době vlády socanů nahrazen jinou loutkou, která už se tam drží tři roky.
Soukromý majitel by takové vedení velmi brzy vyhnal svinským krokem a zaplatil by skutečný management, který by jeho investici zhodnotil.

Co se týká kolejí, tak ty budou z pohledu provozu stejně mrtvé, jako dráha 04/22. Podle vedení kraje budou koleje využívat firmy z přilehlé průmyslové zóny. Tři nejvýznamnější firmy jsou dodavateli automobilek s "just in time" dodávkami. Během své jedenáctileté kariéry v této branži jsem nezaznamenal jeden jediný transport výrobků, ani vstupních materiálů vlakem...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audit na lkmt a rozsireni poctu linek
PříspěvekNapsal: 02 lis 2012, 20:13 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 19 lis 2008, 13:34
Příspěvky: 1777
Bydliště: Orlová
Spotting: Balkon u mně doma.:) Hlavně na ULLka.
Stroj: Lancair Legacy 2000
Co si budem povídat, transport vlakem na relativně krátké vzdálenosti je pomalý a složitý. Na to naše výrobní podniky nejsou stavěné.

_________________

Letu ZDAR!

Obrázek

[b][color=#0040FF]Jsem typickým občanem České republiky.
Už od rána si na něco ustavičně stěžuji...

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 131 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz