Tak jo sem ve vzduchu, napíši proto prvni poznatky

:
Model je velmi kvalitně propracovaný jak zvenčí tak zevnitř. Virtualní cockpit je udělaný také velmi reálně, s 99% Čudlíků a spínačů jde hýbat a každý se projeví tak jak má, každá blbost, jako v reále, co se udělá špatně se projeví, napřed komprese vzduchu uvnitř kabiny, pokud se nedá tak jak má yačne to řvát řvát a řvát, u PMDG s tímto spínačem nešlo ani otočit

. Co se týče funkčnosti FMS, AP Panelu atd. tak opět, reálná. FMS, žádný problém, zatímco u PMDG mi to co pár minut dělalo co nemá tady no problem číže veliké PLUS Oproti PMDG. Co sem četl recenze tak si někdo stěžuje že to samo nevzpočítá ZFW a GW, v reálu to taky nejde, v PMDG ano. Další věc která se mi libí je prohnutí křídel po nabrání rychlosti, z Passanger view, pomocí IGfly Walk and Follow, to jde nádherně vidět, toto je také na ARIANE ale to nebylo až tak propracované. Na výběr máte 4 typy panelů. CAPT VFR, CAPT IFR, F/O VFR, F/O IFR. Overhead také nadherně propracovaný. Další věc, nežere FPS, na scenerce Aerosoft EGLL s High configuration PC, nebo jak se to jmenuje, s REXem, a s VFR London sem měl 25 FPS ve virtuálním cockpitu (

), zatímco s PMDG asi 15 / 14.
Závěr asi takto. Rozhodně doporučuju iFly B737 NG oproti PMDG. Ještě jedna věc, v iFly B37 Configuration Manager si můžete nastavit zda ten model bude mít Winglety, ty okýnka nad cockpitem a také si můžete vybrat TYP Motorů, zda CFM56-7B24 nebo CFM56-7B26 či CFM56-7B27. U každého motoru máte napsáno na jaké sérii se používají a jaký mají výkon. Takže opravdu, můžete si vybrat co nejreálněji bude váše letadlo vypadat

Po přistání napíšu ještě jak je to s ním

P.S. ještě jedna "realitka", po nastavení FMC vám automaticky dá na klipsu vedle okýnka charts odletového letiště a na klipsu knyplu od F/O zase charts příletového. Enjoy

EDIT : Zapomněl sem vám naházet Fotodokumentaci na rajce :
http://tvs412.rajce.net/iFly_B737NG_LKM ... P_5.9.2010