Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vodochody / LKVO
PříspěvekNapsal: 21 pro 2009, 11:29 
Offline
Amatér
Amatér
Uživatelský avatar

Registrován: 20 lis 2009, 08:47
Příspěvky: 77
Spotting: Taba airport, kdesik v pušti na Sinaju
http://ekonomika.idnes.cz/nizkonakladov ... oprava_spi

No taky to dělají blbě. Dejte jim telefon na vavroša, vysvětlí jim to.

_________________
Němatě-li co robit, něrobte to tady


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vodochody / LKVO
PříspěvekNapsal: 04 pro 2011, 12:55 
Offline
Admin

Registrován: 19 lis 2008, 08:12
Příspěvky: 3287
Bydliště: Dolní Lutyně
Spotting: LKZA :-)
Stroj: B748
Takze zase boj, jsem se ted zas dobre rozcilil u toho clanku... Tak teda nevim, bud povazuji za leteckeho experta Růženu z prasečáku, nebo nevim, jinak si to neumim vysvetlit...

Mozna bych Ruzenu posadil na Madeire do era a nechal ji po startu letet 17 km rovne (mozna by rovne letela i 2 km, nez by se rozmazla o hory)... :chuj: :chuj: :chuj: :chuj: :chuj:

Kurna vzdyt uz nad terminalem jsme tocili plnou levou... (no jo, neni to video z 737, ale v tomhle pripade je to celkem jedno, ty tam startuji stejne)...

http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/215789.aspx

Citace:
Nebezpečí plynoucí z blízkosti kralupské chemičky považuje společnost Letiště Vodochody za mýtus.

„...Například ve Vídni, kde osa vzletové dráhy přímo křižuje nejen centrum města, ale i přilehlou ropnou rafinerii, jsou letadla povinna okamžitě po vzletu změnit kurz a zastavěné oblasti se zcela vyhnout. Obdobně se bude postupovat i při odletech z vodochodského letiště ve vztahu k chemickému areálu v Kralupech nad Vltavou."

Problém je ale v tom, že letadlo typu Boeing 737, alespoň podle leteckých expertů, musí cca 17 kilometrů letět rovně a teprve pak může okamžitě uhýbat. To je někde za obcí Sluhy.


Mozna poslu odkaz Ruzene na nas strart z Madeiry (opomenu, ze i v Bergamu uz nad RWY toci plnou levou, LOWI to same, atd. atd atd...)


_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vodochody / LKVO
PříspěvekNapsal: 04 pro 2011, 13:08 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 19 lis 2008, 09:32
Příspěvky: 3161
Spotting: LOWS - terasa
Stroj: B-737NG
no to te PYČI pošli. Ale...možně ona myslela...že řidiš TY!!!!! :chuj:
Jinak 17km...tj nějakých 9NM...pohodlný sestup na letiště. Manévry jako circle tu land a visual app madam zajiste neslyšela. Jinak stabilizované přiblížení se co vim neměří na vzdálenost, ale výšku nad RW. Stabilizované by mělo být v 1000ft nad rw, nejpozději 500ft. Tj jak směr, tak sestup už by měl být stabilní, konfigurace plná a zásahy do řízené jen minimální.
Po stratu je to pak do výšky 400ft nad RW, kdy by mělo být éro typu 737 v poloze wings level, čili křídla v rovině. Ve 400ft se tak jak tak připíná směrové vedení. Ať už paní pyča chce nebo ne. Tzn pár metrů za letištěm. 17 km letět v Ově rovno.....hmmmmm tak to nevim nevim. V Brně, při stratu na Brno...uuuuuaaaa :o :o :o

_________________
FLY HIGH
FLY EASY


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vodochody / LKVO
PříspěvekNapsal: 04 pro 2011, 13:18 
Offline
Admin

Registrován: 19 lis 2008, 08:12
Příspěvky: 3287
Bydliště: Dolní Lutyně
Spotting: LKZA :-)
Stroj: B748
Jo toz jak ridim ja, tak klidne 17 km rovno, bo ja fsecko umim prestoupat... :chuj: :chuj: :chuj: Rozhulakam na RWY na V2 = 200 kts a pak stoupam 70° nahoru :manicka_parkanova: :manicka_parkanova: :manicka_parkanova:

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vodochody / LKVO
PříspěvekNapsal: 04 pro 2011, 13:21 
Offline
Trochu se vyzná
Trochu se vyzná

Registrován: 19 lis 2008, 15:27
Příspěvky: 944
Spotting: All
To je zas HLOD :chuj: :chuj: Co si pamatuju na Krétě zme taky hnedka po odlepení točili docela ostrou levou zatáčku i když pohled na Tůčko z terminálu provádějící tento manévr byl poněkud... zastrašující :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vodochody / LKVO
PříspěvekNapsal: 04 pro 2011, 13:29 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 19 lis 2008, 09:32
Příspěvky: 3161
Spotting: LOWS - terasa
Stroj: B-737NG
nevim jak tučko...píše typ 737...tam není co řešit. Stejně musiš 400ft připnout směr...a je tedy fuck kam...třeba aj do řiti, nebo te piiitce nad barak. Snad jen pokud je to ještě na klapkach a v male rychlosti, tak ten náklon by neměl myslím být 25°, ale menší. (vysvětlij to třeba pilitů TVS). Ale tak...co si budem povídat...je to standartní procedura, že se po startu někam uhýbá. Nic ojedinělé. Madeira a LOWI jsou jen jedny z nejkřiklavějších případů. Ale letišť, kde se po stratu ubýbá celkem brzy po startu je tři prdele. Ať už i třeba to Brno, Burgas...tj fuck. Možná většina

_________________
FLY HIGH
FLY EASY


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vodochody / LKVO
PříspěvekNapsal: 04 pro 2011, 13:38 
Offline
Admin

Registrován: 19 lis 2008, 08:12
Příspěvky: 3287
Bydliště: Dolní Lutyně
Spotting: LKZA :-)
Stroj: B748
Opravdu, kdyz lovim v pameti, tak si pomalu ani nemuzu vybavit pripad, kdybychom po startu leteli nejakou delsi dobu rovne... To obcas vidim akorat od plotu v OSR, kdyz dostane odletovku na HLV... Takze souhlasim, ze letist, kde se HNED po odlepeni toci vice nebo mene nekam do prdele bude vetsina (samo ne treba tak citankove priklady, jako je LPMA nebo LOWI)...

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

cron