..:: LKMT.cz Bórd ::.. http://lkmt.cz/ |
|
Letecké nehody http://lkmt.cz/viewtopic.php?f=29&t=1142 |
Stránka 4 z 7 |
Autor: | Kamyl [ 05 lis 2011, 19:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Letecké nehody |
Tak pekne pristani jsem nikdy nezazil ani s podvozkem, zatim... |
Autor: | Adam [ 05 lis 2011, 20:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Letecké nehody |
Moje řeč! Já jsem furt čekal, kdy dojde na standartní "jeb s tym o zem" a ono pořád nic a najednou záběr z okna a oni už se přitom kloužou po ranveji. Vrána si dal záležet. |
Autor: | chose [ 05 lis 2011, 23:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Letecké nehody |
ještě jedno dobré video B767 z 1.11.011 http://www.youtube.com/watch?v=IBgxakhZ ... re=related |
Autor: | mili [ 06 lis 2011, 00:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Letecké nehody |
Opravdu dokonalá práce kapitána letadla. Škoda, že ten člověk co to natáčel v letadle pravděpodobně držel kameru poprvé v ruce. I z tak mizerně natočených záběrů je ale patrné, že v letadle při přistání opravdu nic mimořádného nezaregistrovali. Až na malou paniku při evakuaci |
Autor: | Robert (peetrs) [ 06 lis 2011, 00:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Letecké nehody |
Ty vole tak z tohoto videa mě mrazí po celém těle....... |
Autor: | chose [ 06 lis 2011, 00:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Letecké nehody |
možma myslely už na nejhorši,ale i tak všichni byli dobří,všichni pasažeři + posadka,asi nebyla moc velka panika |
Autor: | Kachna [ 06 lis 2011, 12:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Letecké nehody |
Robert (peetrs) píše: Ty vole tak z tohoto videa mě mrazí po celém těle....... Ta bába, jak tam chrápala |
Autor: | mili [ 08 lis 2011, 23:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Letecké nehody |
Tak to už na LKMT nepřiletí asi ani příští rok http://zpravy.tiscali.cz/dalsi-tagedie- ... emi-106864 |
Autor: | EASY [ 10 lis 2011, 17:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Letecké nehody |
EASY píše: tak je tady článek z novinek kerej dává konečně smysl http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa ... ousky.html ...i když ne tomu pánovi co to psal, ale dá z něj vyčíst dost takže tohle se podle mne pánovi redaktorovi moc nepovedlo Citace: lidi na jeho palubě zahubily nikoliv technické závady či problémy s kvalitou paliva, ale právě brzdění jeho kol ALE HOVNO..brzdění ve Vr???? wow kurwa ale vysvětelní je nasnadě Citace: K němu byl tentokráte připevněn přístroj, měřící sílu vyvíjenou rukama pilota. Ukázalo se, že k přitažení kniplu do úhlu 13 stupňů bylo zapotřebí již síly odpovídající 64 kilogramům - a tu zkušební pilot nemohl vyvinout bez toho, že by se vší silou opřel i do pedálů brzd. proč asi...že....třeba proto Citace: Následoval pak poslední vzlet, kdy po nastavení klapky výškového kormidla do normálního úhlu pěti stupňů piloti sundali ruce a nohy z řízení stroje "a Jak-42 přesvědčivě vzlétl". nooo takže nikoliv brždění, ale nenavážený éro...aspoň nic jinýho mě nenapadne. A vše do toho zapadá. Jestliže neměl (nevím jak to funguje u JAKu) přestavený stabilizátor, navážené éro pro start, tak mohl tahat jak chtěl, nakonec éro sice přepral...musel být dost v šoku, že to neletí, ale pro let to nestačilo. TAK MYSLÍM, ŽE JSEM SE CELKEM TREFIL...CHICHT http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa ... jisty.html |
Autor: | ATR [ 10 lis 2011, 22:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Letecké nehody |
Tu je to cele http://www.aeroport.freepage.cz/video/ |
Autor: | j.ree [ 14 lis 2011, 01:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Letecké nehody |
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa ... tadla.html Ti polaci teda v posledni dobe enorme zvysuji statistiky ... |
Autor: | Robert (peetrs) [ 14 lis 2011, 19:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Letecké nehody |
Rád bych se vrátil k Jak-42. Na jednom nejmenovaném fóru můj příspěve zapadl v nemilost času proto bych rád když by jste mi pomohli vyvrátit nebo ujistit můj názor na věc. Peetrs píše: Může mi někdo vysvětlit ty údaje co tam maj na tom rychloměru ?
Někdo tam z cvr zahlásí 250, přitom ručička na rychloměru je přes 2 (řekl bych tak 2,2) a ukazatel číslicový ukazuje 186 Takže který údaj platí ? Já to z jednoho z posledních článků pochopil takto: 1) neměli tucha kolik to váží, proto špatně nastavený stabilizátor pro vzlet 2) přitahoval berany které však díky špatnému stab. vyvozovali velkou zpětnou sílu a proto 3) se zapřel do pedálu a začal to nechtíc přibržďovat 4) rozpor posádky v rozhodnuti jestli letět nebo přerušit start Čerpám z článku na novinky.cz: citace: "Nejprve zkušební pilot, napodobující počínání svého kolegy z osudového letu, během startu nechal nohy na brzdách a současně přitahoval k sobě knipl. K němu byl tentokráte připevněn přístroj, měřící sílu vyvíjenou rukama pilota. Ukázalo se, že k přitažení kniplu do úhlu 13 stupňů bylo zapotřebí již síly odpovídající 64 kilogramům - a tu zkušební pilot nemohl vyvinout bez toho, že by se vší silou opřel i do pedálů brzd. Následoval pak poslední vzlet, kdy po nastavení klapky výškového kormidla do normálního úhlu pěti stupňů piloti sundali ruce a nohy z řízení stroje "a Jak-42 přesvědčivě vzlétl" Čili hlavní chybu vidím ve špatném nastavení stabilizátoru. To brždění je až podružné. Nebo brzdil už od rozjezdu ??? |
Autor: | EASY [ 14 lis 2011, 21:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Letecké nehody |
ty seš tež kokot, nebo nečteš to same jsem tu psal, stranku předem....ale vzhledem k tvemu omezenemu IKVE ti to dam jako odkaz viewtopic.php?f=29&t=1142&start=20 hledej šmudlo jinak stabilizátor se prej u tohoto era přestavuje sám při vysunutí klapek pro start...já tohle éro prostě neznám...selským rozumem je to tak jak píšeš...protože jinka nechápu proš jako se do toho tak zapřel...ad A...ad B že to nejde jak má..no tak nevim no..to je spíš pak otázka promilí alkoholu...bych řek |
Autor: | Robert (peetrs) [ 15 lis 2011, 00:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Letecké nehody |
EASY píše: ...kokot...nečteš...omezenemu IKVE Jojo, přesně tak. Každopičopadně jsem to čet ale jednim okem tam druhym do .... Tímto se omlouvám a příště si nenechám ujít souvislosti. Ikdyž viz quote... |
Autor: | engin [ 15 lis 2011, 10:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Letecké nehody |
No a teď ještě bonusová otázka - může přibrždění způsobit nějakým způsobem (třeba tím že se čumák zaboří (samozřejmě v rámci dorazu tlumiče předního kola) k zemi) zvýšení potřebné rychlosti pro vzlet? Protože z toho videa/rozboru mi přijde, že ten stabilizátor tam okecávali už skoro na začátku (teď to video naschvál zase nemůžu najít). |
Autor: | EASY [ 15 lis 2011, 20:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Letecké nehody |
to Peeters - příště se neomlouvej...byla to pro mne pocta tě po dlouhé době ZJEBAT...CHYBIŠ MI PUSO!!! to Engin...pajloti na flooru ti to vysvětlej...jen muj nazor..pokud ma ero vzletovou rychlost, a je spravně nastavený, tak ti čeče nevim....fakt je, že celý princip odlepení, potažmo spíš Vr v podstatě spočívá v tom, že dostáváš éro do vzduchu v první možné chvílí a jen mu pomůžeš přidáním zvlášť křivky...tedy zvýšením úhlu náběhu při neustále rostoucí rychlosti...ale jak řikam nevim...třeni na RW je znat...vim aj s Cessny..ono už to třeba moc ani nejede...tedy nezrychluje, ale ve chvíli, jak to odlepíš, tak to vyletí rychlost hned |
Autor: | j.ree [ 16 dub 2012, 09:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Letecké nehody |
Dokument v HD o 10 nejnebezpecnejsich letistich sveta |
Autor: | ATR [ 16 dub 2012, 15:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Letecké nehody |
Ty vole !! Jako, dokument dobry, ale ten dabing... "Jihozápad 2790 Sierra...." A tam bulík Southwestu |
Autor: | bardzon [ 16 dub 2012, 20:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Letecké nehody |
tak když překlad, tak se vším všudy ne? práci splnili, to že třeba neví o tom, že ta volačka je mezinárodní, bych jim až tak nepředhazoval |
Autor: | gurick [ 20 dub 2012, 17:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Letecké nehody |
Pád starého boeingu si v Pákistánu vyžádal přes sto obětí http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/2 ... obeti.html |
Stránka 4 z 7 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |