..:: LKMT.cz Bórd ::..
http://lkmt.cz/

NOVE LINKY
http://lkmt.cz/viewtopic.php?f=2&t=1246
Stránka 3 z 3

Autor:  Kamyl [ 16 led 2012, 19:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: NOVE LINKY

No ono to s tim letistem jako takovym a jeho vybavenim neni az tak uplne pravda... Mosnov jako pomerne dobre vybavene letiste se super drahou a CAT II by melo mit teoreticky velkou vyhodu proti spouste jinych letist v okoli, ale i presto jeho vyhoda zustava ladem... BOHUZEL

Spolecnosti je sice teoreticky jedno, zda se tam pilotum pristava dobre, nebo ne... ALE uzke letiste s kratkou drahou a nedej boze treba jeste bez ILS = velka pravdepodobnost divertu za podminek LVP nebo silnem crosswindu, pripadne dalsich limitujicich faktoru... A divert = vicenaklady pro spolecnost...

Treba LKKV je pro Ryana tabu ne proto, ze to 738 nedaji (TVS tam lita zcela bezne), ale dle vnitrnich predpisu FR je proste takove letiste pro ne neprijatelne (prave kvuli zvysenemu riziku divertu, treba uz jen kvuli vetsimu crosswindu, ktery jim nedovoli sednout na 30 m drahu, kdezto na 60 m drahu by sedli s prehledem...).

Neni z me hlavy, psal to nekde na foru kdysi pilot od FR...

Autor:  Amik [ 16 led 2012, 19:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: NOVE LINKY

greedy píše:
S dálnici na polské straně to může vypadat zajímavě, jen aby nám nezavřeli tu na té naši straně, když ji tak suprově postavili :D :D

No a s nějakou linkou LC z OSR ... můj názor. Myslím, že 2-3 linky by se tady uživily. Každopádně je to hodně o zájmu letiště, MSK a hlavně lidí. Pokud se najde někdo, koho třeba trkne, že teď se na LKMT jen dávají peníze a nic z toho není, tak i kdyby dal jen minimální poplatky nebo žádné, může se mu to do budoucna jenom vyplatit. Momantálně tam ty investice, platy apod. jen dává do mrtvé plochy, když už to dává tak dlouho může ještě roček-dva fungovat klidně stejně a mezitím rozběhat nějaký provoz s tím, že by nějaké letecké společnosti nabídnul skoro bezplatný provoz. Nevím jak by se v současné době uživil třeba Londýn, ale věřím, že 2-3x týdně by to problém nebyl. Potenciál lidí, kteří by to využili tady je. To samé Miláno nebo nějaké jiné přestupní letiště. Jen většinou tady píšeme svoje osobní myšlenkové pochody. Bez rozboru nákladů, podrobnějších znalosti zájmů a plánu obou zainteresovaných stran ( letiště - letecká společnost ), bez mandátu něco vyjednat, rozhodnout a dalších navazujících záležitostí, to tady bude mezi náma pořád jen povídání o zbožném přání.
Z mého pohledu je to podobné, když chtěl Student Agency rozběhat železnici. Chtěl, měl zájem, lidí co to chtějí využít je dost, ale místo toho úřednici, potažmo stát dělali co se dalo, jen aby to nešlo, a proč? Opět můj názor, jsou v tom všem osobní zájmy pár lidí, kteří si chtějí namastit kapsu a kterým vůbec o nějaký rozvoj dopravy nejde.



Jsem rad,ze presne tento prispevek byl tady napsan.Presne timto smerem bych rad smeroval tuto diskuzi!
Na letisti OSR je prece jedno jestli v dany den pristane a odleti dve nebo deset letadel!?Ten personal ktery se stara o provoz a veskere sluzby na letisti je tam urcite celou dobu.NEbo to snad funguje v OSR tak ze 1-2 hodinu pred priletem nejakeho letadla prijdou lide do prace a az je udelano tak jdou domu,protoze dalsi letadlo prileti az za 3-4 hodiny?!Ja myslim ze to tak urcite neni a ty lide jen tak posedavaji v kancelarich a jinych mistnostech.U zamestnacu MSK je mi to celkem jasne ze to nikoho nepali,je to prece statni urad a vsichni vime jak to tam funguje.Ale co ty ostatni subekty jako jsou cestovky,stravovani,pujcovny aut a nevim co jeste dalsiho na OSR funguje na komercni bazi?Tady neni preci v jejich zajmu aby ti jejich zamestnaci jen tak pro nic sedeli a nevytvareli zisk svym zamestnavatelum.Jak se tito podnikatele kteto veci staveji?Vyvijeji oni nejaky tlak na vedeni letiste at zvysi pohyb lidi na letisti?

Taky bych rad znal konkretni jmeno cloveka ktery ma v kompetenci privest a domlouvat podminky pro vstup noveho dopravce na OSR?Je pravda ze jsem parkrat zahledl v mediich nejakeho namestka Novaka(snad si to jmeno pamatuji dobre),ktery rikal sladke reci,ale skutek nakonec utek!

Autor:  Kamyl [ 16 led 2012, 20:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: NOVE LINKY

No ja osobne si myslim, ze konkretne londyn parkrat tydne by se tu asi chytil (otazka jakou spolecnosti a za jake ceny...), nerikam, ze ne...

Spis jsem odpovidal na dotaz, zda si myslim, ze tu bude v blizke dobe neco rozumneho za rozumne ceny litat... A to si myslim, ze nebude...

Autor:  EASY [ 16 led 2012, 20:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: NOVE LINKY

Kamyl píše:
A to si myslim, ze nebude...

A od kdy ty myslíš???? :o :o :o Amik - nevěř mu...si zas šlehnul a teď machruje...znam ho osobně...je to taková vypatlaná lopata z vesnice...a v éru dělá ostudu...Tomino by moh mluvit :manicka_parkanova: :chuj:

Autor:  Kamyl [ 16 led 2012, 20:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: NOVE LINKY

Ty demente, me nemuzes nasrat, pac tva invektiva mi jdou jednim okem tam a druhym ven... :chuj:

Autor:  EASY [ 16 led 2012, 21:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: NOVE LINKY

je mi tě líto :cry: :cry: :cry: ...si oslepnul...právě...kobližku
teď sež smažka...a ještě slepá :trt: :chuj:

Autor:  j.ree [ 16 led 2012, 22:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: NOVE LINKY

:roll:

Stránka 3 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/