..:: LKMT.cz Bórd ::..
http://lkmt.cz/

Videa
http://lkmt.cz/viewtopic.php?f=14&t=113
Stránka 3 z 4

Autor:  OKPPT [ 30 zář 2010, 20:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Videa

máme Stampeho.:) Ale s čím nahradíme toho Pittse.:):)

Autor:  bumper [ 30 zář 2010, 20:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Videa

OKPPT píše:
máme Stampeho.:) Ale s čím nahradíme toho Pittse.:):)


Echem Eaglet :chuj:

Autor:  OKPPT [ 30 zář 2010, 20:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Videa

haha.:)

Autor:  OKPPT [ 30 zář 2010, 21:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Videa

Jinak teď jsem si to prošel s telemetrií, a v tom jakoby skluzu po vzletu mi rychlost nespadla pod 100km/h TAS, rychloměr sice hlásil nějakých 80, ale v téhle pozici dělá odchylka nějakých 20km/h. A co se týče následného stoupání, tak asi na 1s se to přehouplo k šesti, jinak do čtyř m/s. Takže to fakt vypadá, že se mi podařila perfektní iluze.:)

A co se týče běžného letu, tak na vzletovém režimu to leze cca 7,5m/s a když stáhnu na režim pro stoupání, dělá to nějakých necelých 6m/s při 130km/h. Opravdu to na mě nepůsobí nějakým přemotorovaným dojmem.

Autor:  SONP [ 01 říj 2010, 11:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Videa

OKPPT píše:
Jinak teď jsem si to prošel s telemetrií, a v tom jakoby skluzu po vzletu mi rychlost nespadla pod 100km/h TAS, rychloměr sice hlásil nějakých 80, ale v téhle pozici dělá odchylka nějakých 20km/h.


No to je právě ta kravina, ten odpor při takovémto podélném sklonu by byl tak obrovský, že by to motor nemohl v žádném případě utáhnout rovně, nemluvě o tom přejít do stoupání. Navíc jsem přesvědčen, že při takovémto úhlu náběhu, bez klapek, v II. režimu letu a ještě ve skluzu by to na 100 km/h padlo.

OKPPT píše:
A co se týče běžného letu, tak na vzletovém režimu to leze cca 7,5m/s a když stáhnu na režim pro stoupání, dělá to nějakých necelých 6m/s při 130km/h. Opravdu to na mě nepůsobí nějakým přemotorovaným dojmem.


Jo, to sedí skutečnému výkonu Z-526, spíš bych řekl, že je to míň než by to mělo být. Kraťasa jsem nikdy neletěl, ale klasická Z-526 se mnou v sole (88 kg) a na stoupací (ne vzletový) výkon stoupala spíš tak kolem 8 m/s (raketa! 8-) )

Čili můj názor je, že to přemotorované není, ale XPL blbě simuluje let na velkých úhlech náběhu pokud jde o odpor a II. režim letu.

Autor:  Kachna [ 03 říj 2010, 13:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Videa

SONP píše:

Jo, to sedí skutečnému výkonu Z-526, spíš bych řekl, že je to míň než by to mělo být. Kraťasa jsem nikdy neletěl, ale klasická Z-526 se mnou v sole (88 kg) a na stoupací (ne vzletový) výkon stoupala spíš tak kolem 8 m/s (raketa! 8-) )

Čili můj názor je, že to přemotorované není, ale XPL blbě simuluje let na velkých úhlech náběhu pokud jde o odpor a II. režim letu.


Pche, mě to leze víc jak 8m/s ve dvojím,... :chuj:

Autor:  OKPPT [ 08 říj 2010, 16:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Videa

mno, já bych řekl, že je i normální pádovka oproti reálu trošku nižší. Jinak s tím stoupáním je to kus od kusu, pilot od pilota. Víťa psal, že jejich Fko leze sotva šesti metrama.

Autor:  bumper [ 11 říj 2010, 17:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Videa

Tohle se mi zda jako pekny zakusecek pro milovniky klasiky a mackani cudliku v kokpitu.

dalsi videa zde: http://www.dh-aircraft.co.uk/news/files ... 28-73.html


Autor:  OKPPT [ 16 říj 2010, 22:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Videa

Táák, našel jsem Stearmana do X-Plane, Kachna, kdy si jdem zahrát na X-Team?

Autor:  Kachna [ 17 říj 2010, 18:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Videa

to netuším, co to zkusit dneska?

Autor:  bumper [ 17 říj 2010, 20:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Videa

OKPPT píše:
Táák, našel jsem Stearmana do X-Plane, Kachna, kdy si jdem zahrát na X-Team?


A kdyz cirkus, tak se slecinkama :)

http://forums.x-plane.org/index.php?aut ... file=11702
Obrázek

Autor:  OKPPT [ 18 říj 2010, 13:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Videa

tak to musím zkusit.

Autor:  bumper [ 05 úno 2011, 14:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Videa

Carenado to pekne rozjelo a uz tu mame treti kousek do XPL, tentokrat C152 II.


Autor:  bumper [ 11 úno 2011, 01:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Videa

Tohle sem proste musim dat.


Autor:  bumper [ 12 úno 2011, 18:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Videa

Zajimavy letadlo, na konci si v nem zalita madam v X-Plane a hrozne ji to bavi :lol:


Autor:  bumper [ 20 úno 2011, 15:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Videa

Docela pekne.


Autor:  mano [ 20 úno 2011, 20:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Videa

http://vimeo.com/20152297

Autor:  OKPPT [ 10 bře 2011, 09:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Videa

Css, Bumpajz se ani nepochlubí


Autor:  mano [ 10 bře 2011, 11:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Videa

no jo Bumper zas len potvrdil ze to vie ! ale mam blbu otazocku co to tam bol za vetron ? resp. odkial sa da stiahnut lebo na xplane.org som ho nenasiel :shock: vopred dakujem ;-)

Autor:  bumper [ 16 bře 2011, 18:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Videa

Je to ASG-29 i s pridavnym motorem, ale uz nejde nikde stahnout :( a je to uz dost stara verze.

http://forums.x-plane.org/index.php?app ... wfile=1986

Stránka 3 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/