..:: LKMT.cz Bórd ::..
http://lkmt.cz/

iFLY B-737
http://lkmt.cz/viewtopic.php?f=12&t=850
Stránka 8 z 10

Autor:  EASY [ 22 říj 2010, 21:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: iFLY B-737

zkus a dej vědět - ale jsou to stejne problemy, co se s tym erem objevují všude - jak psal Kamyl, je to takový generátor chyb.

Autor:  ATR [ 23 říj 2010, 10:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: iFLY B-737

Tak ted sem dotestoval ciste ero bez patche. Leta to lip jak s Update 2.02, zadne blbosti, zadne mazani trate akorat tam blbne to alignovani (Opraveno v Interim patch)
Ted se chystam to otestovat s tim Interem

EDIT: Uz to vali v pohode ;)
Jinak chtel bych vas poprosit o dve veci : Potrebuju aby mi nekdo poslal ze slozky FS9/iFly B737-700 slozku s texturama iFly jelikoz sem si je smazal a potrebuju je. A za druhe bych chtel poprosit Greedyho o ten repaint SKYe jelikoz sem nasel jen NGA...

Autor:  greedy [ 23 říj 2010, 11:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: iFLY B-737

iFLY Skyeurope

http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=150115

Autor:  ATR [ 23 říj 2010, 11:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: iFLY B-737

jj Diky moc

Autor:  EASY [ 25 pro 2010, 21:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: iFLY B-737

Tak jsem se zalíbením přečetl seznam opravených (tedy snad) bugů. Sry, ale můj názor zůstává neměnný a nechápu vůbec, jak někdo mohl někdo něco takového vydat a chtít za to prachy. Když už odhlédnu od nepřeberného množství CTD u různých režimů, tak nemůžu zůstat netečný od dalšího nepřeberného množství podstatných chyb v režimu automatického letu, nereálné logiky AP, tudíž přesně tomu, proč si zájemce o addon dopravního sofistikovaného éra, tohle kupuje. Jak vido, chyby - ne nepodstatné jsou tam pořád - ale co hlavně, nikde jsem nenašel opraveno to, co mě osobně sralo nejvíc, což jsou nereálné hodnoty při používání AP. Především mi jde o rychlsti stoupání a klesání v modu LVLCHG.
No - třeba to u někoho vyzkouším a budu moct dát info z první ruky ať je to věrohodnější. Vzhledem k tomu, co jsem s tímto model zažil, vztaženo k tomu, jak byl prezentován, tak zatím moc důvěry k tomu, že by to snad v simulaci realističnosti mohlo ne snad předčít, ale aspoń vzdáleně se přiblížit PMDG .. ZATÍM NEVĚŘÍM.
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek ... =0&style=2
Jak už jsem psal hned zkraje - pokud chcete pěkný modýlek, graficky pěkně stvárněny a nestačí vám default, asi budete nadšeni. Pokud chcete něco, co se aspoń vzdáleně podobá B737... za sebe bych za to prachy nedal.

Autor:  bumper [ 22 úno 2011, 23:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: iFLY B-737

Obrázek :chuj:

Autor:  ATR [ 22 úno 2011, 23:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: iFLY B-737

noo ty sa smejes, ale s tymy SPckami, updaty, je oproti PMDG lepsi ;)

Autor:  OKPPT [ 23 úno 2011, 15:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: iFLY B-737

Pokud tam není tuna budíků a spínačů, je to hovno dopravák.:-D

Autor:  vasek7 [ 02 zář 2011, 13:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: iFLY B-737

Když přistávám na ILS (markery slyšim, vzdálenost hlásí, localizer v pohodě) těsně u dráhy šlyšim něco jako "too low flap" a vidim červený nápis "PULL UP". I přes to to samo přistane. Taky svítí žlutě "single channel", přitom rádia jsou nastavená obě. Dělám něco špatně?

Autor:  EASY [ 02 zář 2011, 14:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: iFLY B-737

já nějak poslední dobou nemám čas....ale...takže s rezervou
myslím, že musí být připnuty oba kanály autopilota....
je to limitované nějakou vzdáleností, tedy spíš výškou...mám dojem....nějak to bylo že druhý AP musí být připnutý po zachycení LOC a G/S pod 1500ft RA a nad 800ft RA.
Na FMA by pak mělo být
VOR LOC - aktivní
G/S by měl indikovat "FLARE" čiliže G/S je zachycen a FLARE jë ve stenb by
ale pokud je konfigurace v pořádku, tak by to snad mělo fungovat
čili flaps 30 / 40
Autobrake (to by snad němělo mít vliv, nevím, že by tam byla spojitost)
spoiler ARM (nevím)
A/T ON
AP "A" ON
AP "B" ON
FD ON

Autor:  vasek7 [ 26 zář 2011, 10:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: iFLY B-737

Flaps, autobrake a spoiler na to myslím nemají vliv. Včera jsem se ptal pilota 738 z TVS a říkal, že mám aktivovat VOR LOC a APP. O což jsem se několikrát pokoušel, ale stává se mi, že se localizer zachytí, ale neklesá pod ALT nastevenou na MCP. Když VOR LOC stisnu, nerozsvítí se, když stisknu APP, zhasne LNAV. Přistávám na LKPR RWY 31 a z VNAV/LNAV přepínám na SPEED/APP někde nad PR 912. Nemá na to vliv, že jsem na CDU nastavil v DEP/ARR jen dráhu 31? Po aktivaci se ale cesta vykreslila dobře.

Autor:  vasek7 [ 26 zář 2011, 11:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: iFLY B-737

Teď se mi přistát na ILS povedlo, avšak nevim, jestli to je tim, že jsem approach zadal na CDU přes DEP/APP, nebo tím, že jsem stisknul ALT INTV před 5000 ft (na což byl MCP ALT nastaven).

Autor:  EASY [ 26 zář 2011, 15:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: iFLY B-737

eee...ty jo...trochu masakr mi přijde. Zkusím postupně.
Předně je třeba si uvědomit, že ač bulik, jak bulik, nemusi to mít stejně. Je to furt jen komp a software.
Takže...některé verze vyžadují nejdřív připnout VOR/LOC čiliže tento mod bude v režimu stdby a teprve po zachycení VOR/LOC je možno připnout APP. Bez zachycení LOC prostě APP mod nejede.
Jiné verze zas tuto operaci nevyžadují a stačí aktivovat APP. Ale zas to může být nakonfigurováno tak, že nejdříve musí (i když přez APP mod) dojít k zachycení localizeru a PAK až GS.
Obecně a z mých zkušeností....LNAV a VNAV v závěrečné fázi letu, čili někde od IAF už nepužívám...nebo spíš mi přijde že to nejsou nejvhodnější módy v této fázil letu. (ne že by se to tak nepoužívalo vůbec)...ALE...zpravidla stejně tě už začnou vektorovat, takže pro laterární navigaci je líp použít klasicky HDG SEL a pro vertikální navigaci pak pro odbrždění LVLCHG a pro jemné doklesání do střední výšky přiblížení pak VS, pokud je rychlost už stabilizovaná a éro se nerozjede.
Pak by k zachycení jak VOR/LOC tak pak něsledně APP mělo dojít bez problému. A hlavně pak není do toho třeba tahat FMC, které by ale stejně nemělo mít žáden vliv na zachycení zmíněného. Jelikož na to má vliv jen správné nastavení rádií a správné nalítnutí.
U pilotů profíků, je pak problém v tom, že zpravidla znají akorát svoje éro. Mají něco naučený a dané svými firemními předpisy, což znamená, že tak sice lítají, ale zobecnit nelze.

Autor:  vasek7 [ 24 lis 2011, 11:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: iFLY B-737



Tak jsem to nahrál na video. Sorry za to sekání, to se děje jen když nahrávám (nevíte co s tím?). ILS funguje, jen po poslednim markeru mi to hlásí "PULL UP". A když už jsem u toho, nějak se mi za letu nenačítají detajlní ortofotomapy ČR. Načítají se jen při Instant Replay. Nejdou nějak upravit konfigurační soubory. V nastavení grafiky mám jinak všechno na maximum (a DirectX 10). A samotné dosednutí tentokrát taky nic moc (hold autopilot).

V CDU byla nastavena trasa: LOWL DIRECT PABSA UL604 LALIN UZ39 GOSEK DIRECT PR521 DIRECT PR523 DIRECT RATEV DIRECT PR530 DIRECT PR532 DIRECT RW24. LKPR Approach R24 bylo nastaveno na CDU přes DEP/ARR. Na rádiu jsem měl vypnuto NAV1. To je jen pro poslech morseovky, je to tak?

Autor:  ATR [ 24 lis 2011, 12:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: iFLY B-737

Ad. Sekani, pouzivas FRAPS ze jo... Fraps je totalni FPS Zabiják, ja mam normalne dejme tomu 50FPS ale kdyz nahravam tak to padne na 18 v lepsi pripade a to mam FRPAS nastaven na neomezeno...

S ostatnim ti nepomuzu me to funguje ;)

Autor:  vasek7 [ 24 lis 2011, 13:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: iFLY B-737

Nepoužívám Fraps, ale Microsoft Expression Encoder Screen Capture. Na ty textury nemá vliv nastavení DX9 / DX10 (ale asi se vrátim na DX9). Jde mi jen o to, jestli nezapomínám něco přepnout, nebo tak. Mám nainstalovaný nejnovější service pack na iFly 737NG.

Autor:  ATR [ 24 lis 2011, 14:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: iFLY B-737

Niceho sem si nevsim ;) Akorat, klapky na pristani 15 ? No nevim, ja obcas davam 15 na vzlet :) vetsinou se pristava na 35 (nebo 30 ted nevim) nebo 40 stupnu ;) Zalezi na podminkach, ale 15 urcite ne, na klapkach 5 si mel docela malou rychlost, a sam si videl ze ti to hodne zvedlo čumák ;) A jeste detail, v Euroóópe, se QNH cili tlak, udava v "BARO" a po vystoupani nad Trans. Altitude se prepina na STD ;) To je uz detail, a jeste neco, k tem rychlostem jen pokud nevis, pres INDEX si najed na APPROACH, a tam mas Klapky/Rychlost potrebne pro pristani a priblizeni ;)

Autor:  vasek7 [ 24 lis 2011, 15:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: iFLY B-737

Známej lítá se 737-800 a říkal, že dává 1 na vzlet a 15 na přistání. Ale možná to myslel na ten konkrétní let (noc, bezvětří), už nevim. Trans Alt je FL100 a STD je 29.92? V CDU byly nastaveny klapky na 15. Rychlost se sama dopočítala a v glidu to na tu rychlost letělo. Za poslednim markerem si tah řídim sám a těsně před dosednutím plynule stáhnu tah na Idle.

Autor:  ATR [ 24 lis 2011, 15:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: iFLY B-737

Nevim no, zalezi na podminkach, anyway Trans Alt je vetsinou vzdycky jina ;)

Autor:  EASY [ 24 lis 2011, 16:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: iFLY B-737

Na klapky "1" může být, i když to není úplně typické. Ale třeba u Sky Europe se tak starovalo. (délka RW váha era a tak). Obecně má pravdu ATR. Typicky pro start se používá klapek "5"...při vyjímečných podmínkách víc.
Je pravda, že kl "15" a podvozek jsou základní přistávací konfigurací, jen jsem se s tím ještě v reále nesetkal. Zase jak psal ATR..podle firemních manuálů, délky, stavu dráhy buť "30", nebo "40". Ty "15"...se mi tomu ani nechce věřit.
U toho přistání to máš blbě.
1. snižování rychlosti za součastného vysouvání klapek by mělo být plynulé (spotřeba pohodlí)
tzn..hned po zachycení GS = fl15 gear, speed down....jakmile rychlost klesne, další klapky a opět rychlost nastavit na další polohu klapek...tak pokračovat až do zamyšlené přístavací konfigurace...u mne typicky kl30 rychlost 10kn nad Vref.
2. Při plně automatickém přistání se nevypínají plyny a už vůbec ne ....teda co vím, způsobem SPEED - OFF.
Ani nevím, jestli by to tak v reále šlo a vypnutí SPEED modu jako takového, nevyřadilo z provozu celý systém pro automatické přistání.
Typicky se A/T vypíná hlavním vypínačem, tedy AT - OFF a to přímo na plynových pákách. Zapínání je na přední straně, (TO/GA) a je aktivní až po zaarmování hlavího přepínače, vypínáni pak z boku a odpojí se komplet AT jako systém, nejen rychlost.
Takže v ruce by byl postup..
1. AP - OFF
2. SPEED - OFF
3. AT - OFF

Stránka 8 z 10 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/