..:: LKMT.cz Bórd ::..
http://lkmt.cz/

letecká školka na webu LKMT
http://lkmt.cz/viewtopic.php?f=12&t=780
Stránka 1 z 1

Autor:  EASY [ 13 čer 2010, 23:38 ]
Předmět příspěvku:  letecká školka na webu LKMT

malé upozornění pro přátelé simů. Dnes jsme, tedy hlavně J.REE rozšířil web VIRTUAL LKMT.
web budem dále rozvijet.
Od škloky, přes návody na nastavení FSky, možnostni využití, plánování letu, počítačové komponenty a snad dáme i návodek na Multaplayer.

za návrhy a názory jsme rádi
J.REE + EASY (MARTTY)

Autor:  bumper [ 14 čer 2010, 16:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: letecká školka na webu LKMT

Paradni, konecne to ma pekny obsah co prilaka zajemce o FS. Jedinou poznamku bych mel k tomu, ze neni " tlacitko " lkmt.virtual primo v liste uvodni stranky. Kdybych o tom nevedel tady z fora, tak si toho drobneho odkazu nekde vpravo nahore u prihlaseni vubec nevsimnu.
( mam to na 24" LCD, takze to prihlaseni atd. mam ujete uplne na strane mimo hlavni menu toho webu, proto to mate ) pokud to mate na mensich monitorech, tak tam neni problem, ale nutno pocitat s tim, ze lidi maji dneska uz vetsinou nejaky ten HD monitor.

Autor:  j.ree [ 14 čer 2010, 16:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: letecká školka na webu LKMT

diky, doresim

Autor:  Kamyl [ 14 čer 2010, 17:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: letecká školka na webu LKMT

Jo to je pravda, ja dokonce i kdyz uz jsem vedel, ze to je spustene, tak mi chvili trvalo to najit a taky jsem to porad hledal v hlavni liste... :|

Autor:  bumper [ 22 čer 2010, 12:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: letecká školka na webu LKMT

Jen mala drobnost, v sekci lkmt virtual je na letadle misto virtual napsano vitrual ;)

Autor:  EASY [ 04 črc 2011, 20:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: letecká školka na webu LKMT

Podivej - tady máš aspoň obrázky jak to funguje a kde procházej osy.
Příloha:
osy.gif
osy.gif [ 14.82 KiB | Zobrazeno 12948 krát ]


A tady jak funguje výškovka a vyvažování....engliš davaš, tak aj s textem
Příloha:
trim.gif
trim.gif [ 22.95 KiB | Zobrazeno 12948 krát ]
Příloha:
trim1.gif
trim1.gif [ 24.55 KiB | Zobrazeno 12948 krát ]


Airplanes are subject to an assortment of aerodynamic forces. Some try to pitch the nose up; others try to pitch it down. Engine power, weight placement, and lift are just a few of these forces. What does this mean to you? Well, if the airplane wants to pitch forward, you can't sit there pulling back on the joystick for the entire flight. Applying continuous pressure on the control wheel to maintain pitch attitude means your arms would tire quickly (your personal trainer would be proud of you, but I wouldn't). Fortunately, airplanes have something known as a trim tab to take the pressure off the control wheel (and off the pilot!). Let's look at how the trim tab works, and then we'll talk about how to use it.
How Trim Tabs Work
A trim tab is a small, moveable surface attached to the main surface you want to control (in this case, it's the elevator). Figure 1-15A shows the trim tab and the trim wheel that's used to change the trim tab's position. In the real airplane, the wheel is usually located between the two front seats or on the lower portion of the instrument panel.
Moving the trim tab creates a slight pressure difference on the end of the control surface to which it's attached. Just enough pressure is created to keep the primary control surface in the desired position without having to hold the control wheel in place. Notice that the trim tab moves in a direction opposite to the primary control surface it affects. If you want the elevator to deflect upward (as if you're pulling back on the wheel in a climb), the trim tab must move down, as shown by Elevator A in Figure 1-15A.

To maintain a downward deflection of the elevator (as if you're in a descent), the trim tab must move upward, as shown by Elevator B in Figure 1-15B.




No a tady máš, proč to drží v zatáčce
Příloha:
turn.gif
turn.gif [ 14.35 KiB | Zobrazeno 12948 krát ]

prostě a jednoduše, tek vztlak, kerej tě tahal JEN nahoru, tak teď táhne do strany.....jinými slovy se rozdělil na dva vektory (komponenty) jeden náhne éro navrch (ale už trochu míň, jak když letíš rovně, protože vertikální složka se zmenšila na úkor boční)) a ten druhej do strany. Na tom obrázku je to pěkně vidět. Kdyby se točilo tím kniplem dál, tak se to bude furt víc a víc točit resp naklánět. Takže se tomu jen udá poloha a ty vztlakové síly to drží tak jak tomu zadáš. Protože ten vztlak na horu je v té zatáčce ale menší, je třeba to trochu natáhnout. Nicméně u standartních, malých zatáček to celkem nestojí za řeč.

Autor:  EASY [ 14 črc 2011, 21:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: letecká školka na webu LKMT

takže dál....tady máš okruh....stačí DOWNWIND...čiliže po větru....BASE poslední před navedením na finále....zpomalení a konfigurace pro přistání....pak finále...RW před tebou.... finální klapky rychlost a jedem
Příloha:
Lesson10Figure01.gif
Lesson10Figure01.gif [ 19.67 KiB | Zobrazeno 12881 krát ]

tj levý okruh

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/