Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Jak na FSX
PříspěvekNapsal: 17 led 2011, 21:53 
Offline
Amatér
Amatér

Registrován: 03 led 2010, 14:33
Příspěvky: 98
Spotting: LKMT
Díky všem za rady a pomoc. Easy sorry s tím pozemkem ale jak je vidno zvladl jsi to. Ted k tematu. Chtel bych obletet svet cili OSR-PRG-Heathrow-JFK-L.A.-Tokio-Domedevovo-PRG treba v 747 Pak podobne v druhou stranu treba v MD-11 atd. Tudiž předpokladam ze jeden oblet v realu cca 2-3 mesice. Pokud rychle neprojdu manual FSX a nenajdu jak se dava za letu save tak mozna i dyl. Takova je ma vize pak uz zalezi na moznostech simu zda li sezenu adony A380 ci AN128 atd letat si.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak na FSX
PříspěvekNapsal: 17 led 2011, 22:02 
Offline
Amatér
Amatér

Registrován: 03 led 2010, 14:33
Příspěvky: 98
Spotting: LKMT
Dále pro Vás znale blba otázka proc by se podle AIPu lítat nemelo? Pokud to sim umoznuje tak proc ne. Nebo je to neco podle ceho budu posuzovan jako terorista? Za dalsi FSX nabizi moznost jakehosi sitoveho litani on-line. Predstavuji si ze to je banda lidi ktera je on-line kdosik je ATC a ridi ostatni v letadlech. Vyvedte me z omylu pokud to tak neni, ale jen tak ze zvedavosti zda-li by to nebyl nejaky dalsi krok.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak na FSX
PříspěvekNapsal: 17 led 2011, 22:44 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 19 lis 2008, 09:32
Příspěvky: 3161
Spotting: LOWS - terasa
Stroj: B-737NG
tak za A - žáden pozemek ešče nemam a litam jak pako!!!!!!!!!
AIP - klidně podle teho litej jak se f tym vyznaš a nemusiš nic řešit. Akorat kdyby sis chtěl zaletět nějakou proceduru, tak než najdeš tem spravný list tak spadneš, nebo obletíš zeměgulu. Džepik je prostě na lítání, aip je spíš podlkad. Ale to ju fuck, nemusíš to vůbec řešit. Pro FS dostatečné. Rozhodně tím nic nezkakzíš, bo to používá hafo lidí.
Síťové lítání by se dalo rozdělit na dvě skupiny.

AIRAG - čili tak reálně jak to lze, ALE POZOR!!!!!! spíš než o techniku vlastní pilotáže (tu jaksi nemůže nikdo sledovat) se jedná o zreálnění postupů. komunikace. Obrazně řečeno, kdyby jsi chtěl být autobusák na síti, nemusíš zdaleka tak umět řídit autobus, jako znát dopravní předpisy a trasy. Toto je možné provozovat na síti IVAO a VATSIM. Ti řídící vesměs nejsou "takoví nějací", ale musí projít poměrně náročným výcvikem a testama. Pořádají se pak různé místní i mezinárodní akce, kde jsou pak třeba plně pokryté stanoviště ATC po trasách. Takže to bývá masakr.
Tady máš příklad třeba VATSIMU - http://www.vacc-cz.org/forum/viewforum.php?id=6
je třeba si ovšem pročíst návody, stáhnout soft na připojení, naučit se komunikovat a ...hura do toho. Osobně co do kvality řízení považuju VATSIM za lepší variantu. (ale je to pouze můj názor).

Druhou variantou je potom poletování přez MP zabudovaný přímo ve FS a připojit se na nějaký server. Tady se jedná spíš o zábavu, ale....slovo ALE spočívá v tom, že jak si kdo ustele, tak si lehne. O lítání v MP si můžeš přečíst u nás na fóru. Věnoval jsem tomu zvlášť téma.
viewforum.php?f=31
po celém světě najdeš lidi, se kterýma si můžeš slítnou - jen musíš hledat po fórech a leteckých webech.
Jinak k tomu poslednímu - já to dělal podobně. S defaultním plánovačem a ATC jsem obletěl ne zrovna celý svět, ale dost. Je to fajn zábava. Pokud by sis chtěl vylepšit komunikaci uvnitř FS, mrkni na prográmek
http://www.editvoicepack.com/ vylepšuje to frazeo, ale musíš si s tím trochu vyhrát. Já bez toho nedam ani ránu. HAPPY FLY
Jinak pěkný příklad OFF-LINE lítání za požití EDit Voicepack dovedeného k dokonalosti, budiž ti náš kolega EDETROIT, skoukni jeho videa
http://www.youtube.com/user/edetroit?blend=1&ob=4
já to dělal podobně, ale nemám až tak vymáklou tu komunikaci - na to sem línej. Jen upravené frazeo.

_________________
FLY HIGH
FLY EASY


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak na FSX
PříspěvekNapsal: 18 led 2011, 08:26 
Offline
Admin

Registrován: 19 lis 2008, 08:12
Příspěvky: 3287
Bydliště: Dolní Lutyně
Spotting: LKZA :-)
Stroj: B748
Izy sice neobletel celej svet, ale jednou se mu uz skoro povedlo obletet severni Moravu... :chuj:

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak na FSX
PříspěvekNapsal: 18 led 2011, 14:01 
Offline
V.I.P.
Uživatelský avatar

Registrován: 06 črc 2010, 04:07
Příspěvky: 260
víš, co ti na FSX pomůže?
Obrázek

_________________
Aerodynamiku jelena pozná jedině zelená

"Pamatovat si je výsada blbých, poněvadž chytří si nemají čas pamatovat." JW

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak na FSX
PříspěvekNapsal: 23 led 2011, 10:43 
Offline
Amatér
Amatér

Registrován: 03 led 2010, 14:33
Příspěvky: 98
Spotting: LKMT
S tím košem bych to neviděl tak špatně. Spíš nelítate někdo v simu systémem VOR to VOR? Dal jsem si to a buď mi nehlásí hned ten první a neubívá distanc a nebo hned ten další. Musím se nějak přesně hlásit na tom VORu? Nebo se zmačkne nějaké tlačítko, či průlet nad? Nevím, poraďte. Za další letové hladiny když mi ATC řekne FL230 vo co go???? Předpkládám že výškoměr běhá v metrické soustavě, kdežto hlášení je anglickch mírách a ty letové hladiny jsou přesně vymezené výšky pro let. Ale víc nic. Dík za pomoc


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak na FSX
PříspěvekNapsal: 23 led 2011, 12:32 
Offline
Admin

Registrován: 19 lis 2008, 08:12
Příspěvky: 3287
Bydliště: Dolní Lutyně
Spotting: LKZA :-)
Stroj: B748
Vyskomery v FSce jsou defaultne ve stopach (teda u addonu Tucek a podobnych to bude asi v metrech)... Takze FL230 = 23000 feetu, FL100 = 10000 feetu, apod...

Ohledne VOR to VOR moc nechapu dotaz. Normalne naladis frekvenci blizsiho VORu, az jej preletis, rucicka se ti pretoci dozadu, mezitim si zjisti dalsi nejblizsi VOR a nalad jako VOR2, pripadne prelad ten puvodni... Teda mozna to neni presne, ale ja to tak delam :)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak na FSX
PříspěvekNapsal: 23 led 2011, 12:43 
Offline
Trochu se vyzná
Trochu se vyzná

Registrován: 19 lis 2008, 15:27
Příspěvky: 944
Spotting: All
Jen bych dodal ze Flight Level ( FL) se udava pouze do Transition Altitude, a tu si musis zjistit z metaru, po TA uz normalne v tisicich.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak na FSX
PříspěvekNapsal: 23 led 2011, 16:04 
Offline
Amatér
Amatér

Registrován: 03 led 2010, 14:33
Příspěvky: 98
Spotting: LKMT
Jj , díky. Kamyle tu techniku jsem chtěl vědět. Nevěděl jsem že stačí jen přeladit frekvenci. Díky. A s tou výškou taktéž díky teď už to nějak půjde.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak na FSX
PříspěvekNapsal: 23 led 2011, 19:10 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 19 lis 2008, 09:32
Příspěvky: 3161
Spotting: LOWS - terasa
Stroj: B-737NG
ATR píše:
Jen bych dodal ze Flight Level ( FL) se udava pouze do Transition Altitude, a tu si musis zjistit z metaru, po TA uz normalne v tisicich.

Celkem správně, ale uživatele může mást. Pokud to vememe od země, tak je to právě naopak. Do dosažení převodní výšky tzv - Transitino Altitude TA se požívá výška ve stopách (FEET). Po dosažení TA pak v levelech, jak správně napsal ATR každý level odpovídá 100 násobku výšky ve Ft (feetech). tj FL 200 = 20 000 ft. TA je důležitá i pro přestavení výškoměru z místního tlaku na standartní!!!!!!!!!!!!!!!. Jinak TA je v FSce defaultně nastacená na 18 000ft dle amerického systému. U nás se pak používá nejčastěji 5000ft, ale může se měnit v závislosti na nadmořské výšce letiště a změnách tlaku. I u nás na LKMT je běžně TA 5000ft, ale stává se, že je vyhlášená v ATISu na 6000ft. Proto pkud letíš POD TA používá se pro výšku výrazu ALT (altitude), tj výška DO TA měřená na tlak (QNH), v případě může být ještě HIGH popř RA. Hrubě zjednodušeně vyška nad letištěm. Nad TA se pak vždy použije výraz FL.
Co se týče těch VORů, je to jak psal KAMYL. Pokud ovšem naplánuješ trasu v defaultním ATC, je třeba trasu dodržovat sám a sám si taky ladit jednotlivé VORy a letět podle naplánované trasy. Pak defaultní řídící mlčí, trasu neopravujde a nechá tě letět. Jakmile začneš spoléht pouze na jeho pokyny, nechá tě vždy přeletět a pak začne korigovat trasu. Proto radím letět přesně dle naplánované trasy, pouze přelazovat stanoviště a až na konec se nechat začít vektorovat na přistání jedním ze zvolených způsobů v nabídce.

_________________
FLY HIGH
FLY EASY


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak na FSX
PříspěvekNapsal: 23 led 2011, 20:41 
Offline
Trochu se vyzná
Trochu se vyzná

Registrován: 19 lis 2008, 15:27
Příspěvky: 944
Spotting: All
Jo, dik za upresneni ;) Jeste bych snad jen dopsal, ze pokud se teda chysta letet do USA, nehledej zadny QNH, v USA je v metaru tlak schovany pod "Axx.xx" (x nahrazuje cisla pochopitelne ) Takze pri nastaveni tlaku (v cockpitu Samozrjemne) musis prepnout na HPa , v Evrope zase zpet na QNH...

P.S. Ja to bral smerem k zemi totiz, nedoslo mi to... ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak na FSX
PříspěvekNapsal: 23 led 2011, 21:07 
Offline
V.I.P.

Registrován: 19 lis 2008, 11:31
Příspěvky: 288
No, vysvetlili jste to hezky, jen se to nezjistuje z metaru, ale atisu, ale to je detail.

EASY: TA zustava furt stejna 5000, dle pocasi se muze menit TL


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak na FSX
PříspěvekNapsal: 23 led 2011, 21:31 
Offline
Trochu se vyzná
Trochu se vyzná

Registrován: 19 lis 2008, 15:27
Příspěvky: 944
Spotting: All
Fabo : Ovsem pokud neni ATC, tak METAR... :) Jinak mas pravdu, vubec jsem to nepostrehl :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak na FSX
PříspěvekNapsal: 25 led 2011, 20:26 
Offline
Amatér
Amatér

Registrován: 03 led 2010, 14:33
Příspěvky: 98
Spotting: LKMT
¨Taky se Vám stáva následující:
1) Kdyz jsem si zadal Heathrow-JFK tak nesel nastavit system letu VOR to VOR
2)Nechce se aktualizovat pocasi behem letu je nastavene co 15 min hazi hlašky ze neni connect ale pred letem kdyz davam nastaveni pocasi tak ho stahne a je real.

Doufam ze to jsou mouchy toho simu?

Dik


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak na FSX
PříspěvekNapsal: 25 led 2011, 20:29 
Offline
Trochu se vyzná
Trochu se vyzná

Registrován: 19 lis 2008, 15:27
Příspěvky: 944
Spotting: All
za 1) To bude tim, ze VOR signaal ma urcuty dosah :) a v mori zadne VOR nejsou.. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak na FSX
PříspěvekNapsal: 25 led 2011, 20:45 
Offline
Amatér
Amatér

Registrován: 03 led 2010, 14:33
Příspěvky: 98
Spotting: LKMT
To se v realu lita dle GPS a kurzu???


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak na FSX
PříspěvekNapsal: 25 led 2011, 20:57 
Offline
Trochu se vyzná
Trochu se vyzná

Registrován: 19 lis 2008, 15:27
Příspěvky: 944
Spotting: All
Ne v realu existuje tzv. FMS/FMC/CDU... Zakladnim bude asi FMC, Flight Management Computer... Do toho se zadavaji tzv Waypoitny... V podstate jsou to majaky podobne Majakum VOR... Kazdy ma svou frekvenci a sve jmeno a vede k nemu nekolik koridoru (nekdy jeden ale nikdy ne nula). Přes atlantik se lítá přes tzn NATy North Atlantic Tracks, tyhle vecicky ti nepopisu ale jedna se o neco podobneho Waypointům, plovouci v moří. Každý má svou značku která je sestavene z souřadnic (Např N5240 atd..)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak na FSX
PříspěvekNapsal: 25 led 2011, 21:15 
Offline
Amatér
Amatér

Registrován: 03 led 2010, 14:33
Příspěvky: 98
Spotting: LKMT
Jj něco o tom jsem kdysi davno četl na střední v jedne knižce o studené valce. Divím se, že už to davno nesmetla příroda či nejaka lod tech boji je v moři hafo ať tech pro civil system tak i těch pro lokaci ponorek atd.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak na FSX
PříspěvekNapsal: 25 led 2011, 21:17 
Offline
Amatér
Amatér

Registrován: 03 led 2010, 14:33
Příspěvky: 98
Spotting: LKMT
S tou 2) mi asi nepomuzes mam FSX zkusim prohledat default zda-li tam to něco neblokuje či snad firewall win7, ale to je blbost to by nenajelo a neprihlasilo se to kdyz to necham nacist na zacatku. Postouram se v tom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak na FSX
PříspěvekNapsal: 25 led 2011, 21:44 
Offline
Trochu se vyzná
Trochu se vyzná

Registrován: 19 lis 2008, 15:27
Příspěvky: 944
Spotting: All
S tou 2) fakt ne... Ja toto "vylepseni" nikdy nepouzil letam na IVAO a tam to bezi nejspis jinak takze jsem to nepotreboval nikdy... Zkus google,


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru