Tak jsem se konečně dostal ke kompu a přečetl si to tu.
Než začnu psát tak si neodpustím
EASY je chuj, který ničemu nerozumí..Co se týče prosazovaní easym mou osobu,tak jak už psal easy,nejde jenom o to,že se známe z netu a sem tam někde z icq,ale za těch dá se říct už docela dost let je easy nejen člověk z fligtsimu,ale i dobrý kamarád se kterým zajdem na kafe,floor pokecáme o kundách a proberem všechny pičoviny,proto asi to,že to se mnou tak prožívá,neboť se vidíme relativně často a zná mě od mých hodně mladých let,ale určitě nějde o žádné nadržovaní,neboť co se týče financpvání výcviku mi easy stejně nepomuže jako kdokoli jiný s kamarádů a budu rád když nálet neprosedím v letadle sám a někoho vezmu sebou za tunu smíchu nějáke to pivo v hospodě na debriefingu případně nějákou tu kačku do kapsy.A tomíno není určitě jediný pilot na světě,co o lítání něco ví,bo dokonce si myslím že neví,bo sem pyča a teorie mě chuja baví...V luftu je to o něčem jiném...
K názoru k těm přístrojum,vcelku souhlasím s kamylem,který psal že
"No ja hlavne myslim, ze muzem byt vdecni za to, ze se nekdo snazi polopaticky tady udelat nejakou blbuvzdornou skolku, ktera je srozumitelna i pro uplne laiky. Protoze to se samozrejme netyka jen j.ree, ale i dalsich lidi, kteri o tom nevi ani zlomek toho, co Easy" a myslím si že je jen dobře,že easy něco takého udělal a co vím tak to dělal s nadšením a cílem někomu pomoct a celkově bych to hodnotil kvalitně,i když ze vším se dá polemizovat,ale proč to...Myslim si že zrovna u tohoto to není potřeba pérákovat kdy každý musí mít ke všemu tunu ho****A za tu dobu co easyho znám tak sám vím,že o dané problematice ví poměřně dost,na lajka který není
realny pilot a čumí doma do bedny toho ví o MSFS až nebezpečně hodně a k dnešnímu dni jsou jeho znalostí na opravdu vysoké urovni"nikdo neni neumylný samozřejmě":)
Taková krásná věc jako je ARAIG,na Fsce jsem strávil dost roku,dá se říct že celé mládí,ale bohužel je to hnusné když to tak řeknu,ale dneska už ji skoro nezapnu,ne že bych nechtěl,ale člověk když zkusí tu drogu jménem real a není to jednou za pul roku,tak to prostě tak je,to samé ze všema věcma kolem toho,jediný závazek je to scenerka,kterou bychom chtěli dotáhnout,ale není moc kdy a když je tak není chut cokoli do FSky dělat a to nemluvně o tom když se kouknu raz za pul roku na perák a z víceméně profiprostředí na letišti se přesunu k bandě blbu která řeší ptákoviny"o to vís ce divím Ivošovi,že se tak moc do Fsky angažuje a pérakuje,když víceméně také poznal co je to sám řídit realné ero,neříkám že je to špatně,to nikomu za zlé neberu když dělá veci kolem Flightsimu,také jsem jich pár dělal,ale beru to ze svého pohledu,že dneska už bych se na cokoli takového asi mohl vysral a radši jel na letiště kopat záhon jen abych se dostal do era.Ale třeba se k Fsce něják aktivněji vrátím jako ke všemu co k simulovanému lítání patři,ale zatím to beru za sebe jako ztrátu času a raději se budu věnovat tomu co mě dovede do opravdového era než jakékoli tvorbě,škole,aerolinkám na síti.Bohužel jak jsem už psat,dneska je lítaní zvláště to profesionální hodně o financích a bohužel na tom hodně lidi skončí skoro dříve než žačlo"neřkám že se mi to nestane,ale zatím to jde" ale když člověk chce a podřídí tomu všechno tak vždycky ta nějáká cestička je,končí téhdy,když člověk nemá zrdaví,tam je zakopaný pes,ale jinak se to dá vždycky,i když třeba složitě a dlouze přes například brigády,práce,odříkání a modulový výcvik a ba i třeba jen maturiou.
Píšu to chaoticky,bo se mi to nechtělo přečítat slovo po slovu tento stromek,na to sem moc zdychlý...