Na tom panelu, jak jsi na startu manipuloval s tím odběrem vzduchu (BLEEDy, PACKy apod.), tak na tomhle panelu musí být po spuštění motorů odběr vzduchu z motorů (1 BLEED, 2 BLEED - ON), a musí být puštěná ventilace, resp. klimatizace (L PACK, R PACK) na AUTO. Tím zajistíš, že ti to bude tlakovat. Pak u wilca používají klasické Pressurization panely, je to pod tím Air Conditioning panelem. Je to ten úplně nejníž úplně vpravo a je rozdělen na myslím 4 sekce. První od leva je AUTO mod, kde nastavíš FLT ALT, což je max. hladina, do které předpokládáš, že dostoupáš, pod tím je LAND ALT, což je výška, v jaké se nachází letiště, na které plánuješ přistát. Systém si sám počítá a tlakuje kabinu a to jak to dělá ti ukazujou vedle dva budíky, resp. kabinový výškoměr a kabinové vario. U toho výškoměru by měla vždycky být tuším malá packa před tou velkou, aby to bylo dobře (nejsem si ale jistý, jestli to nemá být naopak
). Další částí pressurization panelu je MANUAL, kde se nastavuje akorát CABIN ALT, což je LAND ALT o 200ft menší (už nevím proč, prostě se to tak prý dělá - to všechno mám od instruktora na B73x od ČSA) a tohle je nižší stupeň automatizace toho tlakování a pak je úplně nejnižší, název si teď nevzpomenu, je to úplně vpravo na tom panelu a tam je jen tlačítko a indikace Outflow valve, tedy odpouštění tlaku z kabiny. A tam si to piloti v případě nouze odpouštějí zcela manuálně.... Všechny mody, které jsou v tu danou dobu funkční jde volit na poslední části toho panelu, to je takové to kolečko dole, kde jdou ty mody přepínat... v reálu, u wilco to nefunguje a pak je tam přepínač GND/FLT... to nevím už na co to přesně je, ale před vzletem by to mělo být na FLT
Ještě dodám, že pokud budeš mít připnutý APU BLEED na Air conditioning panelu současně s 1 a 2, tak ti bude svítit varovná kontrolka "Dual bleed". Tam stačí po přepnutí na motorové bleedy odpojit APU bleed a jsi v klidu...
A poslední věc, pokud nedostoupáš max. hladinu, kterou nastavíš u Pressurization panelu a začneš klesat, rozsvítí se MASTER CAUTION a u toho panelu bude svítit jakási výstraha...ale to není až tak podstatné, jen by tě mohlo jako mě kdysi vystrašit to Master caution, tak jen ať víš, kde je problém
Heh... se trošku rozepisuju.. to je tou bakalářkou..
Jak budeš postupovat podle toho, tak by neměl být problém