..:: LKMT.cz Bórd ::..

Diskuzní plac nejen ostravských spotterů
Právě je 19 dub 2024, 12:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 81 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Start
PříspěvekNapsal: 12 dub 2009, 09:38 
Offline
Trochu se vyzná
Trochu se vyzná

Registrován: 19 lis 2008, 15:27
Příspěvky: 943
Spotting: All
jj Áčkoo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start
PříspěvekNapsal: 12 dub 2009, 13:29 
Offline
Trochu se vyzná
Trochu se vyzná

Registrován: 19 lis 2008, 15:27
Příspěvky: 943
Spotting: All
a poradí mi nekdo s FMC u B777 Wilco??Dam RTE a next page jsoi tam dva sloupce Via a To do "TO" napisu Bod a jakmile tam naskoci (napr. Trat LKMT-LKPR) TBV tak mi tam vyhodi samo od sebe taky VIA a tim je direct ten tam muzu nechat pohoda potom dam do "TO" Bodal a "VIA" naskoci zase DIRECT a chci to zmenit na L984 .Napisu pres klavesnici ve FMC L984 kliknu na onen Direct ale ouha "Invalid Entry" co s tim kdo poradi dam mu treba ......A380 Wilco nebo C130 CaptainSim staci rict ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start
PříspěvekNapsal: 12 dub 2009, 15:54 
Offline
V.I.P.

Registrován: 19 lis 2008, 11:31
Příspěvky: 288
Najprv musis zadat trat... az potom body.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start
PříspěvekNapsal: 12 dub 2009, 16:08 
Offline
Amatér
Amatér

Registrován: 20 lis 2008, 22:18
Příspěvky: 76
To ATR: Ty se učíš ovládát 3 letadla najednou? :D Týjo, klaním se :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start
PříspěvekNapsal: 12 dub 2009, 16:30 
Offline
Trochu se vyzná
Trochu se vyzná

Registrován: 19 lis 2008, 15:27
Příspěvky: 943
Spotting: All
uz vim
FSPajlot: Mno ja nelitam jen na techto ucim se take B707 -E3-AWACS , Herkula , Level-D 767, Gripen, MIG-21 UM, PSS CONCORDA a CLS A310


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start
PříspěvekNapsal: 12 dub 2009, 21:42 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 19 lis 2008, 13:34
Příspěvky: 1777
Bydliště: Orlová
Spotting: Balkon u mně doma.:) Hlavně na ULLka.
Stroj: Lancair Legacy 2000
FSPilot píše:
To ATR: Ty se učíš ovládát 3 letadla najednou? :D Týjo, klaním se :D



Však co vole? Já jich najednou lítám i 5, 6.:-D V Xplane trošku méně, protože nemám Jatro, ale běžně lítám Echo, Jodela, MS Rallye, Lancaira, Mu-2, Pipera Senecu, Falcona, Cap232.:-D Co na tom, že polovina z toho má Lycomingy.:-D


Ve Fs jsem toho lítal ještě víc. Všecky Zliny, De Havilland DHC-1 Chipmunk, Pipery 28, 31, 34, Meťáka, Eurostára, A-22, Turboleta, ATRko,Sučko 22. :-D

_________________

Letu ZDAR!

Obrázek

[b][color=#0040FF]Jsem typickým občanem České republiky.
Už od rána si na něco ustavičně stěžuji...

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start
PříspěvekNapsal: 13 dub 2009, 08:18 
Offline
Amatér
Amatér

Registrován: 20 lis 2008, 22:18
Příspěvky: 76
Dobre ombre, šak nějaké hovadítka jako cessny nebo zlíny... to je v FSce všechno stejné... já v reálu lítám už 2 éra, ale ty velké mašiny, navíc, když s tím začíná, to už je jiné kafe :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start
PříspěvekNapsal: 14 dub 2009, 00:37 
Offline
V.I.P.

Registrován: 19 lis 2008, 11:31
Příspěvky: 288
Vono je rozdil litat a litat... Dovolim si povedat, ze z velkych masin dostanem do vzduchu, na trat, a zas na zem rozumne cokolvek velke dizajnovo mladsie ako 25 rokov, mozno s vynimkou aeroautobusov francuzskej vyroby. Ale zaletiet korektne nestandartne procedury, pripadne nejaky failure, to zvladnem na zopar erach.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start
PříspěvekNapsal: 14 dub 2009, 10:05 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 19 lis 2008, 09:32
Příspěvky: 3133
Spotting: LOWS - terasa
Stroj: B-737NG
Fabo - tj fakt. Já se našrotil akorát 737 a teď jsem se dal do FUCKERA. Po roce můžu říct, že jsem se posunul v lítání s tímto érem od intervalu "PAUSE" co cca 10 vt. letu, k "PAUSE" cca co minuta!!! (jinak parádní hračka)!!!!! Ale jen pro ty - co to vydrží s manuálama v ruce nekonečně dlouho :mrgreen:
ATR -
K tomu tlakování - jsem tady vyhrabal nějaké svoje staré výpisky z manuálu, ještě jak jsem se kdysi učil 737 klasika. (upozorňuju, že je to asi 5 let zpátky)!!!!!
Tady se postup nastavení kabinového výškoměru skládal ze tří kroků a postup byl takový:
(vše je odečteno z předmětné tabulky umístěné na OVH v sekci tlakování popř. musí být k dispozici v manuálu)
1. V nejnižší části tabulky urči plánovaný FL a přiřaď tomu odpovídající nejbližší číslo nad čarou. (např. FL
280, nad číslem 28 pak najdeš hodnotu "5.0" (tj jako 5000 ft)
2. Od výšky cílového letiště odečti hodnotu 200ft. (DEST je např 1800ft, tedy 1800-200=1600ft. Hodnota je
"1.6" (1600ft).
3. Porovnej tyto dvě hodnoty a tu vyšší zadej do kabinového výškoměru. V tomoto případě
(porovnáváš 5.0 ku 1.6) 5.0 t.j 5000ft.
Přepínač FLT/GRD se připíná po uzavření dveří a vypíná po dosednutí. Spouští přetlakování kabiny.
Znovu jen upozorňuji, že WILCA jsem viděl jen jednou u kámoše, nevím přesně který tip (nebo mezitip) to je, bo jak poznamenal jednou trefně kámoš - " co bulík, to oreginál" :o :mrgreen:

_________________
FLY HIGH
FLY EASY


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start
PříspěvekNapsal: 20 dub 2009, 00:01 
Offline
Amatér
Amatér

Registrován: 20 lis 2008, 22:18
Příspěvky: 76
Tak to si zkusím :) Nad FL100 začne něco pípat, pokud nemáš zapnuté odmražování pitotek? :) Já myslel, že na tuhle hladinu je vázané jenom tlakování :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start
PříspěvekNapsal: 20 dub 2009, 00:24 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 19 lis 2008, 09:32
Příspěvky: 3133
Spotting: LOWS - terasa
Stroj: B-737NG
:o :o :o :o Jaké pitotky :o :o :o :o :o sem psal něco o pitotkách?????

_________________
FLY HIGH
FLY EASY


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start
PříspěvekNapsal: 20 dub 2009, 12:24 
Offline
V.I.P.
Uživatelský avatar

Registrován: 20 lis 2008, 13:23
Příspěvky: 1644
A nemate na pitotce zvejkacku ? A jak se rozmrazuje pilotka ? :o


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start
PříspěvekNapsal: 20 dub 2009, 16:44 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 19 lis 2008, 13:34
Příspěvky: 1777
Bydliště: Orlová
Spotting: Balkon u mně doma.:) Hlavně na ULLka.
Stroj: Lancair Legacy 2000
EASY píše:
:o :o :o :o Jaké pitotky :o :o :o :o :o sem psal něco o pitotkách?????


Ivo je přepracovaný:-D

_________________

Letu ZDAR!

Obrázek

[b][color=#0040FF]Jsem typickým občanem České republiky.
Už od rána si na něco ustavičně stěžuji...

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start
PříspěvekNapsal: 21 dub 2009, 23:25 
Offline
Amatér
Amatér

Registrován: 20 lis 2008, 22:18
Příspěvky: 76
jo sory :D já to vzal jako součást IFRu, kdy musí být vyhřívání pitotek vždycky a poplantal jsem to :) Ale nechápu, jak může řvát alarm nad FL100, když nemám zapnuté odmražování, resp. co tím chtěl autor říci? :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start
PříspěvekNapsal: 21 dub 2009, 23:29 
Offline
Amatér
Amatér

Registrován: 20 lis 2008, 22:18
Příspěvky: 76
Pípání je v podstatě jen jediné... tlakování
Pak je tentýž tón, ale nepřetržitě, to jsou klapky bez podvozku (tuším od 15° více)

To první se dá odpojit "ALT HORN" vedle panelu tlakování a to druhé pod pákou klapek na pedestralu je tež nějaké HORN, kde se ten kravál dá zrušit :)

Jiné situace mě nenapadají, kdy by něco pípalo... pád a nebo maximální rychlost, to je jiný zvuk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2009, 18:33 
Offline
Trochu se vyzná
Trochu se vyzná

Registrován: 19 lis 2008, 15:27
Příspěvky: 943
Spotting: All
Mno tak jduna ruske jak? mam PT TU154 M v Cestine z Flight Simu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2009, 20:16 
Offline
Amatér
Amatér

Registrován: 20 lis 2008, 22:18
Příspěvky: 76
Eh... ty chceš lítat všechny typy letadel na světě? :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2009, 22:19 
Offline
Trochu se vyzná
Trochu se vyzná

Registrován: 19 lis 2008, 15:27
Příspěvky: 943
Spotting: All
co pujde


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start
PříspěvekNapsal: 08 kvě 2009, 07:15 
Offline
Admin

Registrován: 19 lis 2008, 08:12
Příspěvky: 3268
Bydliště: Dolní Lutyně
Spotting: LKZA :-)
Stroj: B748
OMG... Koukam, ze vitezi kvantita nad kvalitou... :)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start
PříspěvekNapsal: 08 kvě 2009, 13:45 
Offline
Amatér
Amatér

Registrován: 20 lis 2008, 22:18
Příspěvky: 76
Čím víc letadel, tím větší pilot, ne? :D


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 81 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz